torsdag 3. februar 2011

Bilderas av puseprinsen.

Søsteren min sa til meg at jeg er blitt en sånn "mamma" som skal vise bilder av ungen sin i alle vikler og posisjoner når det gjelder Gustav. Men han er jo den lille pusegutten vår, så ja da blir det litt bilder da!
Og det får dere bare leve med :)
  



Her i huset gidder vi ikke hente dorullen selv, pus stirrer den i senk for å få den til å flytte på seg.

  
Favoritt sted under spisestuebordet.

Leker med mine clogs.

Kose på <3

Awwww ... lille elsklingen!


Måtte bare ha med dette ..

Koser seg på genseren til sambo.


Sover godt her.

Her sovern også faktisk .. *smile*


Goingen vår !

Gustav har vært hos oss 1 mnd nå, og vi stortrives alle tre. Jeg har fortsatt ikke sluppet ham ut, men det kommer, det kommer. Har fått låne bånd av søsteren min for å gå litt med ham ute så han blir kjent. Viktig at han ikke blir borte for oss! Gustav er fortsatt en koseklump, og til de grader også en matmons! ^^


Kvelden i dag går med til ostegrill pølser og ett lite stykke thailand! Wee...


Ingen kommentarer: