søndag 16. januar 2011

Stæsj for cash!

Jeg fikk jo penger til jul og det er alltid gøy å bruke penger på ting man vil ha, som ikke kommer fra min egne lommebok :) Teknisk sett lå de oppi der, men jeg fikk de jo .. dere tok nok poenget!
Var en tur innom teie senter i går og shoppa noen herlige nye lys-skatter :)

70 % på disse og betalte 9kr stykk. Tanken er å ha de på ett lysfat som de er, alene eller sammen. Ett pent bånd rundt hver blir det nok også stilig :)


70 % på denne også = 10kr! Elsker salg :)


Og gjett hva? Salg på disse også, og betalte 7,50 pr stykk. Ikke så lett å se fargen på de, men det er en blanding av brun, sandfarge og gulaktig skjær. Veldig fine med lys i.


Disse var det ikke salg på men full pris. Hadde kjempelyst på disse i høst, men de ble fort solgt ut. Nå er de tilbake og da var de mine.


Passer perfekt på spisestuebordet med den brune veggen og de bearse stolene.


Gleder meg til å ta de i bruk. Har også shoppa en bukse, poncho på salg, nye votter og 2 bøker for julepengene mine! Weee...


Ingen kommentarer: