fredag 4. februar 2011

Første luftetur ut !

I dag følte jeg det var på tide å ta med Gustav ut. Det er enda godt jeg har fått låne bånd av min søster hvis ikke hadde jeg aldri fått ham med ut. Hehe.. Å være ute var ikke stas i det hele tatt, enda store deler av verandaen er fri før snø. Han prøvde forgjeves å løpe rett inn igjen med en gang vi var kommet ut. Stakkars lille pusegutten vår satt og skjalv ute, han var skikkelig redd - egentlig gjennom hele de 5 - 7 minutene det varte. Men vi får ta noen minutter hver dag, så blir det nok bedre. Vet jo ikke åssen de forrige eierne var mot ham, kan jo hende de sparkan ut, eller at han har dårlige minner fra å være ute.

Hjørnet var litt spennende, bortsett fra at han ikke fikk lov til å hoppe over den svarte plastikken og ut på andre sida.


Skeptisk ...


Jeg vil nå påstå det gikk bra og at jeg kanskje har vekket nysgjerrigheten hans litt. Han hater meg ikke for det jeg gjorde. Løper fortsatt i beina mine og koser. *Puuh*

Ingen kommentarer: