tirsdag 4. januar 2011

Utstyr til pus

Ja jeg vet det kanskje er litt harry og merkelig osv osv osv ..
MEN det blåser jeg i ;)

Tenkte å legge ut litt bilder av utstyret vi har kjøpt til pusen vår. I dag har jeg tatt frem alt og gjort det klart til han kommer i morgen. Skal fylle opp tissekassa og matskålene i morgen :)

Transportbur

Klorestolpe. Skal kjøpe sånn større leke/klatrehus etterhvert.

Refleksbånd når han er ute og det er mørkt.

Tubehylster med navnet hans, og tlf nummer til oss om han skulle bli borte (han er jo id-merket også!). 

Leke.


2 stk av denne matskålen.

Tissekasse. Skal byttes ut etterhvert, med en som skjuler alt, og lar pusen få være i fred på do.


En annen type matskål. Må jo ha noe å bytte på.


Boks til å ha mat i.

Kosesenga til Gustav (dumme bildet vil ikke ligge som jeg vil!).


Det er klart for prinsen på kjøkkenet <3


I morgen ettermiddag/kveld henter vi den lille skatten vår!
*Gleder oss veldig til å få deg hjem*


3 kommentarer:

Tone sa...

Oi, så mye fint. Og så spennende det blir å få pus hjem. Gratulerer som ferske katteeiere, og lykke til, dette blir nok bra! :)

Linn Therese sa...

Hvor kjøpte du den til å ha mat i og hvor mye kostet den? Den var nice <3 Gleder meg så til å møte Prinsen <3

Vivvi85 sa...

Tone: Takk!!

Søs: På sofies villa :) kosta 159kr!