fredag 7. januar 2011

Puseprinsen vår - Gustav

Nå har Gustav vært hos oss i 2 dager.
Han snuser seg fortsatt litt rundt og finner stadig nye lukter og ting han ikke har utforsket enda. Spesielt interessant er vaskerommet (sikkert fordi de som bodde her før oss hadde hund). Pusen vår er en herlig kosekladd som allerede løper mellom beina mine og dilter etter som ett etterslepp når jeg forflytter meg. Han vet hvor matskåla er, og tissekassa si - den brukern flittig!

Gustav er ikke så veldig leken, og det er helt greit. Jeg er litt småredd/skeptisk til veldig lekne puser, da jeg liker å ha beina mine og tærne i fred når til enhver tid. Han er med å leker i kanskje 30 sekunder også giddern ikke mer og det passer meg utmerket! Han har prøvd seg på å gå på kjøkkenbenken/samt studebordet men han blir pent tatt vekk, for det får han ikke lov til. Han snuser nysgjerrig på vår mat, men det får han ikke for han har sitt eget spesialfor fra dyrlegen. Han får heller ikke lov til å bli oss inn på soverommet, og han mjauer så søtt utenfor døren for å få komme inn, men det er Big NoNo!

Alt i alt, så er han akkurat sånn som jeg håpet på.
En kosete og herlig pus.

Noen bilder:

Nettopp kommet hjem fra dyresenteret, og sambo plasserte pus i senga si så han skal legge seg der (funka ikke sånn spesielt bra).

Kos

Ååååå deilig med kos!

Ligge helt inntil på sofan

Og gjerne også mellom bena


Guttene mine <3

Lekte litt i går kveld

Attack the red ball!

Også gjør vi oss litt til for kamera.


I dag har jeg vasket hele huset og lagt på rent sengetøy. Vi var en tur på butikken i stad og pus var alene hjemme for aller første gang ... og dette møtte oss når vi kom hjem igjen:


Han må ha blitt skremt av ett eller annet. Eller kanskje han tok igjen for at han måtte være alene!


Nå venter mer kosing med pus og fredagskos!

3 kommentarer:

Delenn sa...

Han var veldig pen da!
Gratulerer så mye :)

-Silje

Tone sa...

Høres ut som dere har vært heldige med pusen ja, og fine og koselige bilder av ham! :) Artig å se.

Anonym sa...

en bengal katt :) så å si prikk lik våres :) så søt han er :D

Hilsen Ailen