mandag 3. januar 2011

Adopsjon

I dag har jeg vært og besøkt dyrebeskyttelsen på Skoppum.
Jeg fikk jo pus i julegave av vennina mi, og i dag skulle jeg opp å se på det lille gullet <3

Men liten er han riktignok ikke!
Det er en STOR guttepus, på ca 2år som heter Gustav og noen slemme mennesker hadde dumpet ham i en veikant! Men heldigvis for meg, for nå er du min pus :)
Han malte med en gang jeg kom inn i båsen hans, han strakte potene mot meg. Jeg satte meg på en stol ved siden av kurven han lå i og han snuste meg i panna, og tygde litt på håret mitt. Han stanga hodet inn i handa mi og la poten oppå armen min, og bare ba om kos! Er det rart hjertet mitt smeltet totalt? 

Jeg var solgt allerede da jeg så deg på dataskjermen her hjemme!
(bildene er tatt av meg mens han ligger i lånekurven på dyrehuset).

Kosepusen!


Vakringen!

Vi gleder oss sånn til å hente deg om 2 dager!

7 kommentarer:

Linn Therese sa...

Haha.. Skikkelig koseklump! Jeg gleder meg til å se han i helgen! Han kan sove med tante Linn Therese hvis han vil, eller? :p

Vivvi85 sa...

Hihi ... Ja han er kos :D Hmmm... han skal ikke opp i sengene egentlig. Men du kan ha døra åpen så ser du hva som skjer :) kanskje han kommer tuslende inn!

Unknown sa...

Haha... ikke opp i sengene!! Det tror jeg hva jeg vil om... ;-) Ser ut som en skikkelig kosegutt - er bare å glede seg!

Suza sa...

Aaaww, for en hjerteknuser! Gratulerer så mye med nytt familiemedlem, Vivvi!

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Hehe det var ingen liten pus nei! =) Gratulerer!
Da har du nok kjørt forbi her hos meg i dag da. =)

Mine innerste tanker.. sa...

Sååå fin han var, Vivvi!! :D

Min pus har vært borte i 3 mnd nå.. Jeg fant han etter en måned, da var han borte hos tanta mi (feriehuset demmes). Tok han med hjem, kosa med han og ga han masse mat, la han i buret - på rommet mitt slik at han ikke hadde mulighet å rømme igjen. Morgenen etter, da vi våknet, var han borte. Han hadde hoppet ut av andre etg! Har lett etter han overalt, men borte er han :/

Vivvi85 sa...

Gina: Nei han skal ikke inn på soverommet ;) så sant jeg kan unngå det!

Suza: Ikke sant? <3 du må komme og hilse på!

Ragnhild: Takk! Gjorde jeg det? Bor du borti der?

Lene: Fiiiiine pusen vår <3 Er nutte borte?? Åh nei :( skal krysse fingrene for at han kommer tilbake igjen!!!