fredag 14. januar 2011

Travel uke

Har ikke hatt tid, energi eller muligheter til å blogge uka som har vært. Jeg skjønner seriøst ikke hvor tiden blir av.. den løper fra meg, og jeg har ikke barn engang! Pus tilpasser seg fortsatt her hjemme. Han har vært syk (dårlig i magen og kastet opp) så vi fikk tipset av veterinæren om å gi ham fiskeboller og ris - det har han fått og det funka utmerket! Så nå er pus bra i magen igjen :) Han er også en kosepus og en ramp. Han angrep sofan (stoffsofa) en natt jeg var på nattevakt og samboer måtte kjefte på ham (tok ham i nakkeskinnet og sa nei). Men pusen vår ble litt redd for samboer etter det og er ikke helt seg selv. Han skjønte budskapet hvertfall, for han har ikke rørt hverken sofa eller spisestuestoler siden. Vi får bare la ham ta tiden til hjelp, så går det nok bedre =) Han løper meg ned i beina hvertfall og følger meg overalt! :)

Jeg var i 30 årslag te kusina mi forrige uke. Det var kos! Masse folk og gode kaker =) Onkel hadde bursdag om onsdagen, så da var vi der også =) mer mat og kaker! Superkoslig altså <3 glad i familien min ja!

Jobbet 3 netter denne uka. Det er er helt texas og kaos på medisinske innleggelser om dagen. Jeg har ikke ord for hvor mange som blir lagt inn .. og sykehuset er stapp fullt! Hvor de legger alle disse her aner jeg ikke. Vi har utvidet akuttpostdelen vår fra 13 til 16 senger og det er ingen problemer med å fylle opp. Vi kunne hatt 10 plasser til og de ville også være fulle. Siste natten nå var det ekstremt mye å gjøre. Vi løp og løp. Tror ingen av oss fikk spist en gang! Beklageligvis fikk jeg vite i dag at 2 gode kollegaer til slutter - *sad face* - dere blir alle borte! Jeg skjønner dere så godt og at dere har ønsket dette en stund. Lykke til der dere måtte ende opp .. but i will miss u guys!! Og det er en tragedie og stort tap for posten vår å miste så dyktige folk... *snufs*

Jeg ønsker helga velkommen. Den skal tilbringes hjemme, med fyr i ovnen og pusekos!

Ingen kommentarer: