lørdag 13. november 2010

Vintersko

Når jeg var i byen i dag hadde jeg ingen planer om å ende opp med vintersko. Til både meg og Glenn.
Saken er den at jeg har vel aldri hatt ordentlig vintersko siden jeg var liten. Det er aldri noe jeg har prioritert å bruke penger på. Jeg har tråkket i slaps i jogge/skatesko så lenge jeg kan huske. Men de siste årene har tærne mine begynt å protestere og fryser. Så ett par år nå har jeg brukt raggsokker oppi joggeskoa. Nå holder ikke det heller lengre liksom. Så når jeg og Cecilie trasket rundt i byen, lette hu etter bursdagsgave til sin kjæreste fra hennes foreldre. Vi var inne på mange tanker og ideer men endte til slutt opp med at det skulle bli vintersko. Nå har ikke jeg så mye å bidra med i utvelgelse av sko til andres kjærester med tanke på deres smak etc. så jeg tuslet for meg selv og prøvde sko jeg og. Og til alt hell fant jeg noen som passer meg og min smak totally <3 Forelsket meg i skoene! Og de er så varme. Er sånn saueskinn foring inni de. Svetta på bena der jeg sto og bare prøvde dem på.

Noe av problemet var at jeg falt for skoen, FØR jeg så at de faktisk var Tommy Hilfiger og kostet litt for mye.. Da ble gleden litt mindre og jeg prøvde sikkert skoen av og på 5 ggr. Satte den tilbake i hylla og hjertet mitt verket .. Så hentet jeg skoen igjen og tredde den på og ropte på Cecilie, som synes jeg var fin i skoene. Det hjalp jo ikke akkurat. Hu gikk og betalte gaven til kjæresten, og jeg tuslet etter .. med skoa i hånden .. ops, hvordan ble den med meg helt til kassen - betalt og puttet i en pose? (nei de kostet ikke ett par lapper .. ærlig talt - litt vett har jeg da!)

Her er de <3
Skjønnhetene mine. Som skal holde meg varm på bena i mange år fremover!

Nesten så jeg vil bruke de inne, for jeg elsker de!
Samboer tok det hele med ro hvertfall da han så skoa og syntes det var fint at jeg hadde investert i ordentlig sko. Så da hjalp det litt på samvittigheten min :)


Måtte jo kjøpe ordentlig vintersko til min kjære og, da han også labber rundt i joggiser. Hans er det hull i også, så han måtte ha sko uansett. Disse er vanntette og varme, og var på tilbud! Hurra :)
Så da ble jammen han og fornøyd. De er str 47, og samtalen som fulgte foregikk slik:

Han: Disse er altfor store. Det ekke sandaler det her vettu.
Jeg: Sandalene dine er faktisk str 48.
Han: Oi .. ja ..
Jeg: Jepp, nemlig. Bare prøv de du.
Han: De passer akkurat.

Trenger jeg si noe mer? Trorn ikke jeg vet hva som passer hans fot eller? Mannfolk ass.



Har du noe varmt å ha på bena?

2 kommentarer:

prinetti sa...

Duh??? Kan ikke du ta deg en tur å handle sko til meg også??? For jeg går i jogge/skatesko jeg også...og det begynner å bli litt kaldt...

Vivvi85 sa...

Hehe.. Spørs nå det da :P Ja det er virkelig kaldt ute nå om dagen! brrr...