lørdag 13. november 2010

Julegaver og stæsj!

I dag har jeg vært på byshopping med Cecilie. En riktig koslig dag med masse skravling, tøyprøving, vindusshopping, julegaver og annet stæsj. I utgangspunktet skulle jeg kun handle julegaver .. men jeg fant noe her og der som jg likte, så da drypte det jammen litt på meg også. *herlig*

Før vi stakk til byen så kjørte vi innom Sofies Villa på teie fordi jeg skulle ha en ukekalenderting som ser sånn ut :
Min kjære har seriøse problemer med å følge med på alt jeg driver med og når jeg skal jobbe osv. så da må man finne løsninger på det! Hjertene skal skrives på med kritt og er vaskbare. Og hvert hjerte har sin ukedag. Nå må jeg bare få tak i kritt! Denne skal henge på kjøkkenet btw.


Denne herlige engleputen fant jeg ved en tilfeldighet på Princess til 129 kr (det var for både trekk og pute). Den skal pryde sofaen. Har ikke bestemt meg for om den kun skal være til jul eller om jeg skal bruke den hele året. For begge deler er fullt mulig. Har dere noen mening?


Jeg handlet også inn de siste kalendergavene til søsteren. Så nå er det pakket inn 24 pakker klare til å åpnes om få uker! Gleder meg sånn til å starte den 1.desember :) Søs har også laget kalender til meg, og jeg skal blogge daglig om hver pakke jeg får! Det ble også handlet inn 2 julegaver til søs, til baben min Linda og Bimbimen til tante <3 Hva det er kan jeg ikke avsløre her!

Mangler pakke til:
Gina
Glenn
Mamma
Pappa
Søsteren
Jeanette
Glenn-Andre
Amanda
Emilie
&
Isabella


Føler du deg ekskludert på noen måte så rop ut!
Jeg elsker å kjøpe gaver til andre, som jeg vet de ønsker seg. Å handle inn pakker, kle dem i papir og vakre bånd, navne de og levere de fra seg til rettmessig eier er noe av de beste jeg vet. Jeg elsker å kjøpe til andre!
Og ofte klarer jeg ikke helt å styre meg, så det blir kanskje litt mye på hver .. Kremt ..
Jaja, det er jo bare jul en gang i året! :)

Har du begynt med julegaver?

Ingen kommentarer: