mandag 15. november 2010

Farsdag og flytting

I går var det farsdag og det ble selvfølgelig feiret med pakker og kaker ganske tidlig på dagen. Pappa fikk blant annet 3 vanlige skjorter, 1 flanellskjorte, godis, superundertøy og pappa kopp. Jeg tror han var veldig fornøyd! Søs hadde bakt brownies som var gode, selv om de så crappy ut .. *fnis* hennes ord, ikke mine! Mamma hadde kjøpt inn marsipankake, som alltid er en stor slager - hvertfall for mitt vedkommende (men den beste marsipankaken jeg noensinne har spist er fortsatt den jeg spiste i bryllupet til Gina!).

Så var det flytting for søs kl 10. Vi lastet opp alle hennes eiendeler fra onkels garage og suste avgårde i henne nye leil. Som forøvrig er kjempefin! Jeg unner deg alt godt søsteren <3 Vi brukte ganske kort tid på å flytte tingene, da vi var sånt ett  sammensveiset team. Søs hadde fått ordnet seg hjelpe fra to kompiser, onkel og meg. Pappa var også med og fikk egentlig ikke lov å løfte noenting, men sneik seg avgårde med en pappeske eller tre.. Etter at alle disse dro hjem, ble mamma med for å sette ting på plass i kjøkkenskapa, mens søs og jeg dro på plass sofan og skrudde bena på senga! Hoi hvor det gikk.. Nå er det bare å pakke ut resten, og det skal søs få gjøre selv. Jeg tror det kommer til å bli kjempefint der når hun er helt ferdig..

Gratulerer med nytt hjem søsteren! Du fortjener dette <3


Når jeg kom hjem til min kjære var jeg helt utslitt. Ikke av å løfte egentlig, men jeg var trøtt .. men det er vel sånn det går når man står opp kl 05:30 og ikke får sove igjen! Så da beordret jeg samboer til å lage middag, som skulle være spaghetti med kjøttdeig. Og FY SØREN - det er seriøst den beste spaghettien jeg noensinne har smakt! Sambo eksperimenterte med litt forskjellige krydder oppi (blant annet sitronpepper), og det ble en suksees uten like! Den var mye bedre enn det jeg pleier å lage :) Mmmm.. ingen tvil om hvem som skal lage dette heretter :)

Ingen kommentarer: