mandag 8. november 2010

Saw 3D

Jeg var på kino med lillesøsteren min på den store kinodagen om lørdagen.
Etter mye om og men fikk vi oss billetter til Saw i 3D!


3D effektene var veldig bra!
Og begynnelsen var KNALL!

Jeg hadde kjøpt med meg en liten pose med litt smågodt, og en pepsi max halvliter!
Jeg har aldri drukket så lite brus i en film noengang, kun 1 slurk - tilfelle noe skjedde rundt neste sving turte jg ikke drikke. Det var enkelte partier hvor jeg virkelig skvatt og jeg satt fengslet til filmen hele tiden.
Jeg elsker skrekk, gru og grøss filmer og er en stor fan av Saw filmene. Selve storyen begynner å bli litt vel tynn etterhvert, og noen av de samme kille metodene blir litt for like. Men ellers så liker jeg filmene!
Skriver ikke så mye om filmen, da jeg ikke vil spoile noen.

Uansett, liker du denne typer filmer så anbefaler jeg den :)

Ingen kommentarer: