torsdag 28. oktober 2010

Do-sticker

Jeg har som veldig mange andre latt meg rive med på bølgen ifht dette med wall-stickers.
Synes det er dekorativt og til tider utrolig stilig med de rette merkene.
Vi skal ha ett over sengen, og ett i spisestuen, men jeg venter på de fra England så det tar litt tid før det kommer opp. Men i dag fikk jeg hentet den som skal henge på dodøren (bestilte for 2 uker siden!)  


Hehe.. Jeg synes denne var så artig, så jeg kunne ikke ha noen andre enn denne!
Alt annet ble så kjedelig. Hehe..

Hele stickeren hang sammen i ett merke, men dumme meg tenkte ikke før etterpå at jeg kunne klippet av bokstavene fra selve motivet og så kunne jeg satt det litt lengre ned. Det irriterer meg voldsomt at hodet til mannen er i den bøyen på toppen! Men det er for sent nå .. *ARG*
Sånn går det vel fordi man er litt for ivrig og skal gjøre alt på en gang, og helst alene.
Har bare meg selv å takke. Det synes ikke så godt på bildene, men jeg vet at det er sånn og da blir det rett og slett bare litt kræsj i huet mitt!


Hva synes du?

1 kommentar:

Anonym sa...

den var tøff. og det er sikkert ingen som legger merke til det, om du ikke sier det når folk er innom :p
Hilsen Ailen