lørdag 30. oktober 2010

Sjukling

Jeg er syk, svak og dårlig bak.
Nesa er tett, snuffen går i ett, hodet banker og dunker, feber, kroppen verker og det er vondt i lungene når jeg puster dypt inn .. enda godt jeg er sykepleier og kan diagnostisere meg selv! Det hele begynte som en typisk bihulebetennelse, men nå tror jeg det er lungene som ligger tynt ann.

Burde jeg ikke gå til fastlegen min? Jo, jeg ringte tidlig på fredag jeg, men det var det stengt gitt pga kurs.
Men jeg er ikke så dårlig at jeg trenger å dra på legevakta eller noe, enda! Men at det er noe rusk i kroppen
er det ingen tvil om. Jeg ligger for det meste på sofaen og slumrer. Jobbe skulle jeg også gjøre denne helga, men det gikk åt helvete for å si det sånn.

Bildet er søkt opp på google, og hentet fra


Kos dere i høstværet, men kle godt på dere og ikke bli syke!
For det suger rompe.

Ingen kommentarer: