onsdag 27. oktober 2010

Nye lys-skatter


Jeg var med en av mine bestevenniner, Jeanette på shopperunde om mandagen.
Da var vi innom en rekke ulike butikker.

Dette herlige lysfatet passer perfekt på spisestuebordet og kostet meg bare 25 kr, kjøpte 2 stk. Lysene oppi kjøpte jg utenom på Nille på Teie, og de kosta meg bare 10kr stk! Weee... Elsker billige priser.

Sort stein med glitter, og 3 hvite lys også kjøpt på Nille.
Passet perfekt i disse lyskolbene som står på skjenken.


Kjøpte 2 stk av dette lyset på Europris og har det i vinduet på badet.
Sølvfatet de står på hadde jeg fra før.

Fin fint!


Også var jeg jo innom Nille i Tønsberg i dag for å kikke litt mens jeg ventet på bussen og da fant jeg
enda mer fine lys-greier :)

Denne står på badet, og kostet bare 20kr.


Og 2 til med samme konsept bare i en annen form.
Disse står på stuebordet og kosta 35 kr stk. Kos med lys på bordet i dette møkkaværet!

1 kommentar:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så masse flott lys-stasj du har kjøpt Vivvi! Stearinlys i høstmørket er herlig. =)