mandag 20. september 2010

Error

I dag har jeg hatt ett fryktelig ustabilt humør og vært rastløs til tusen. Jeg kjeder meg enda jeg har såååå mange ting jeg kan finne på. Magen rumler og jeg er allerede dritt lei knekkebrød. Jeg orker nesten ikke tanken på å putte ett i munnen en gang. MEN jeg er sta og skal fortsette, så får det heller bli noen humpler i veien denne gangen og så får vi ta det derfra. I hele dag har jeg hatt en stor lyst på sjokolade boller. Det har vært virkelig ille liksom. Har nesten ikke kunnet tenke på noe annet. SÅ ....

Crap ... ja jeg har kjøpt sjokoladeboller og JA jeg har spist sjokoladeboller. Noen vil kalle det å stryke/feile/gi etter osv. men jeg ser på dette som ett meget bevist valg! Jeg tok valget om å høre på lysten og jeg kjøpte bollene og har spist noen. Stolt av det? Nei ikke det spor. Men jeg håper, tror og tenker at det er menneskelig å ha en hump i veien. Bollene får bli min middag i dag og kanskje kvelds også, så startet jeg med nytt mot igjen i morra :) En liten dump skal ikke ødelegge for resten av opplegget jeg har tenkt meg!

Forrige gang jeg gjorde dette så klarte jeg 8 uker uten en eneste utskeielse. Det var vanskelig og både psykisk og fysisk tungt men da hadde jeg ett ansvar ifht jeg var med på ett prosjekt. Og jeg ville prestere at jeg skulle klare det og det gjorde jeg! Nå har jeg tatt valget om å gjøre det igjen, men denne gangen mest for meg selv. Kunne sikkert gjort det på mange andre måter og metoder, men jeg velger denne. Og jeg fatter virkelig ikke hvor viljestyrken min kom fra forrige gang? Jeg leter litt etter den nå..

Som jeg har sagt så har jeg tenkt å være ærlig hele veien, selv når det går dritt som i dag. Og jeg juger bare for meg selv ellers! Jeg vet ikke om humøret ble så mye bedre egentlig da .. Hehe..

Med ønske om en fin mandagskveld til alle andre
Bollespiseren

Ingen kommentarer: