lørdag 18. september 2010

Igjen, sa du ?

Jada .. jeg har begynt med knekkis kuren min igjen! Ikke fordi jeg må eller er med på dette prosjektet igjen, men av egen fri vilje... Jepp du hørte riktig, FRI VILJE! Jeg begynte om tirsdagen som var denne uka :) Så i morra er det allerede gått 6 dgr med knekkebrød og lite mat. Hehe.. Jeg ville teste meg selv igjen og se om jeg klarer det, OG det er heller ikke meg i mot å gå ned noen flere kg om det skulle vise seg slik :) Har jo seff ett håp om det! Vil oppdatere dere videre om hvordan ting går. Sålangt går det greit, men det er absolutt like hardt som forrige gang. Tror hjernen min har fortrengt den voldsomme sulten jeg opplevde de første ukene, men jeg kom da fort på hvordan det var når jeg startet. Kjenner det rumler i magen, selvom jeg akkurat har spist 2 knekkebrød. Men men! Jeg kan kun skylde på meg selv der altså, det er jo eget påfunn! For dere som ikke helt hva dette går ut på så kan dere lese om det i ett mine tidligere innlegg her: http://vivvi85.blogspot.com/2010/03/femin-studien.html 

I dag har jeg hatt en shoppe og titte runde i Tbg alene. Jeg liker å shoppe alene for da kan jeg dra frem akkurat hvilke plagg jg vil og er ikke redd for at noen skal se str jeg prøver. Jeg prøvde en del bukser i dag, noen passet og andre ikke. Prøvde en olabukse som jeg har siklet på veeeeeldig lenge, men som jeg ikke har villet prøve fordi den er så dyr, 899 kr! Og selvfølgelig så sitter den som ett skudd på meg og den er stor i bena så buksa dekker det meste av skoen, boot cut jeans :) MEN selv om lommeboken virkelig nesten etset hull i lomma mi så måtte jeg pent legge den tilbake. Det er så dumt å gi så mye for en bukse, når jeg kanskje kommer til å miste enda noen flere kg de neste ukene. Og da vil den være for stor :( Så jeg får heller smøre meg med tålmodighet, og håpe den er der noen uker og kanskje til og med en str mindre! Fikk kjøpt meg en annen bukse da, som er en crash av haremsbukse (nei ikke skrittet ned mellom anklene) og baggis bukse. Den er såååååå god å ha på!! Jeg elsker den allerede :) Den er i olastoff og helt min stil. Den kommer til å passe senere også fordi den er litt elastisk i livet! Prøvde også en søt tunika i bears på Lene-V, men det endte med at jeg hang den tilbake. Etter byturen ble jeg med mamma for å hente min søster på jobb. Vi handlet og slapp henne av hjemme hos seg selv og kjørte hjem igjen. I posten fikk jeg bok nr 40 av isfolket!!!!! :) Hurra! Så nå mangler jeg bare bok 30 .. og det er ingen på finn eller qxl som selger den for øyeblikket! Og sørgelig nok så er det nummer 30 jeg skal begynne på nå, så jeg begynner å få litt abstinenser for å si det mildt. Da er det godt at mamma har kjøpt en bok som jeg kan låne imens. Alltid hatt lyst til å lese denne boka, så gleder meg litt nå.


Så det som venter meg nå er en seng med rent sengetøy, bok og eple fra ett tre.
Og nei jeg gikk ikke på slang og ble tatt av en farlig bonde, men lovlig slang på epletreet på mammas jobb!


2 kommentarer:

Siri sa...

Den boka er så fin, lest den 3-4 ganger....:) kos deg med den!

Linda sa...

Lykke til med knekkebrød kuren babe! Synes du er skikkelig flink som starter på den av egen fri vilje!