lørdag 21. august 2010

Shoppings!

I dag har jeg vært en tur i byen sammen med mamma. Først besøkte vi pappa på sykehuset og han har det etter forholdene ok. Spørs om ikke det blir opr av prolapsene i ryggen til uka! Vi krysser alle fingre for det :)

Så kikket jeg og mamma en hel rundt i byen og fikk brukt litt penger! Jeg fant bursdagsgave til meg selv fra Glenn, ok jeg er 6 uker for tidlig ute men når det er oktober så finnes ikke denne jakken lengre. Det ble en sort vinterkåpe som jeg har ønsket meg i mange år :) Den fantes i 3 farger på cubus til 599 kr! Et røverkjøp spør du meg!


Gleder  meg til jeg kan begynne å bruke denne! <3
Takk kjære! *smile*

Også fant jeg også ett smykke på cubus som var satt ned til 19kr, og kostet opprinnelig 129 kr!
Weee ... for meg! Var det siste de hadde også :) Det glitrer og ser litt ut som en disco kule.

Har også shoppet mye annet småtteri men det er ikke til meg selv, men til pakkekalenderen til min søster. Vet det er tidlig å begynne alt nå, men når jeg finner supre små pakker som passer perfekt til henne så må jeg slå til. Dette blir 3.året vi lager kalendere til hverandre og i år blir det knalle overraskelser hver dag. Gleder meg så utrolig mye! Synd det er over 3 mnder til 1.desember.
Men nå er pakke 1 - 3 - 4 - 6 -8 - 11 - 17 og 20 klare!

Vinteren ønskes velkommen, med snø og kulde i julen (ikke ellers)!

1 kommentar:

Linda sa...

Kjempe fin jakke babe! tror jeg har nesten den samme bare i lilla!!!