fredag 20. august 2010

Bæ bu ...

Ja så ble pappa lagt inn på sykehuset igjen i går kveld/natt.
Fortell meg noe nytt liksom? Liker ikke helt at dette er fjerde gangen han er innlagt på under ett år Første gang pga bena svikter og smerter, så magesår, så bena igjen og nå på nytt bena IGJEN! Men nå er jeg seriøst LEI!!! Nå er pappa helt lam i venstre ben og klarer ikke røre på det. Han har store smerter og det suger å være han akkurat nå. Han venter på ett ortopedisk tilsyn for de skal på nytt vurdere behov for opr. SELVFØLGELIG trenger han det! Få vekk de forbanna prolapsene som ødelegger livet hans fullstendig. Jeg har så lyst til å filleriste de legene som bestemmer at han må vente. Denne gangen håper jeg det blir annerledes! Hvis ikke så er Tønsbergs blad fin å ha! Jeg er møkk lei av å høre at de må revurdere situasjonen og se om det blir bedre. Åssen i helvete skal det bli det da? Når ingenting blir gjort! Venter dere på ett mirakel eller? Ja nå skal jeg ikke hisse meg ordentlig opp før de har avgjort dette på nytt. Så får vi se om det kommer i avisen eller ikke !

Fordi pappan min fortjener det!

Ingen kommentarer: