onsdag 18. august 2010

Nattsøster

Hepp hepp ..
Da var det i boks også! Fra 4.oktober går jeg over til kun å være nattsøster på akuttposten. Skal da jobbe 75% natt, i stedet for 50% natt & 25% dag/kveld. Kjenner det faktisk skal bli godt å slippe å dra på dagvakter, det er det verste jeg vet. Synes ikke jeg gjør noe annet enn å vente/ringe og løpe etter leger, er så utrolig lei av det - og ikke minst, jeg må så sykt tidlig opp og jeg er og har alltid vært ett B-menneske!
Vurderte også en stund å slutte pga mye intern trøbbel osv, og jeg er ikke helt sikker enda på hvor lenge jeg blir, men enn så lenge så er jeg natteravnen i 7.etasje litt til! Da får jeg alle mine herlige kollegaer rundt meg enda noen mnder fremover ...

Mmm... jeg lukter pengesedler også ;)

4 kommentarer:

Linda sa...

så bra da babe! gratulerer!

Siri sa...

Grattis!:) Trives best med å jobbe natt jeg også, mindre jobbing og mere penger!

prinetti sa...

Gratulerer med 75% natt. Jeg gikk tredelt i 6 uker, og det var nok for meg... Enten får det være dag/kveld, eller bare natt...

Så kjedelig med interne problemer. Håper de løser seg, og håper inderlig at det ikke har blitt noen i tredje etasje til jeg kommer tilbake. Det ødelegger så mye på en avdeling :(

Vivvi85 sa...

Takker og takker!

Natt er det beste, ingen tvil! Det er mye å gjøre på akuttposten om natten, men det gjør meg ingenting så lenge jeg har oversikten :)

Ja fy til interne greier! Det er bare kjipt :(