mandag 12. juli 2010

Kræsj og bang!!


At der er noen på toppen der oppe som er sinte i natt er det ingen tvil om! Jeg tror de krangler så busta fyker .. og hver gang himmelen lyser får en djevel sine horn ;) *mohahaha*
Jeg har en samboer som er fasinert av torden og lyn. Han står klistret til vinduet og døren med vidt oppsperrede øyne som lyser av begeistring! Han snur seg og ser på meg hver gang det buldrer og smiler fra øre til øre. Tven er slått av, det viser bare svart skjerm uansett! Nei nå hengern ut av vinduet og ler mot himmelen .. Aller helst så tror jeg han har lyst til å stå midt utpå gårdsplassen som en psykopat og bare le mot himmelen mens han danser rundt .. Han gjør det ikke, enda ... Men vinduet står på vidt gap mens jeg hører buldrene bane seg vei inn i leiligheten vår. Egentlig så synes jeg det er litt kos med torden og lyn. Det blir sånn veldig innestemning liksom! Tenkte jeg skulle rigge meg til i sengen og lese en bok .. men spørs om jeg tørr det med en tordenelsker av en samboer!

Ingen kommentarer: