tirsdag 13. juli 2010

Hva blir det neste spør jeg?

Nå har familien vært uheldig i det siste altså. Min kusine var lagt inn på sykehuset rett før jul med tarmslyng. Knappe 2 mnder etter var hu på nytt inne på sykehuset med en super forstoppelse. Så brakk min fetter kragebenet etter en sykkelvelt. I mars fikk pappa så blødende magesår og var innlagt på sykehuset. Min andre kusine opr og fikk nekrose og blødning i opr.såret. Så ble pappa gjenninnlagt på sykehuset nå med sterke smerter som skyldes prolaps og han blir der inne en stund. Og på toppen av alt så klarte mamma å brekke armen for ett par dager siden ..

Bank i bordet x 3! Så lenge det ikke skjer noe med mine nærmeste så er jeg fornøyd .. eller, det var kanskje litt sent å si det ?

2 kommentarer:

prinetti sa...

Såpass ja. Virkelig uheldig famile du har for tiden da..
*god bedring til dem alle*

Vivvi85 sa...

Takk for det du! Kusina mi ble innlagt på barneavd med forstoppelse igjen i natt.. halleluja! og mamma holder på å bli sprø av å gå med gips :P Lenge leve familielykken <3