lørdag 22. mai 2010

SerieFREAK

Jeg satt og tenkte over hvor mange serier jeg egentlig følger med på for øyeblikket og hvor mange jeg har sett alle sesongene av, og kom frem til at det faktisk er en hel del!

Disse holder jeg på med for øyeblikket:


Dexter (sett sesong 1 & 2)


Ghost Whisperer (Sett sesong 1, 2 & 3 )


Ugly Betty (sett sesong 1, 2 & 3 )


Heroes (sett sesong 1, 2 & 3 )




Grey's Anatomy (sett sesong 1, 2, 3, 4 & 5 )



Big Bang Theory (Sett sesong 1 og holder på med nr 2)


Supernatural (Holder på med sesong 1)



Disse er jeg ferdig med:

Six Feet Under
(KNALLBRA serie!)


Sex and The City
(Morsom, sexy undertone og hysterisk morsom!)

Gilmore Girls
(Koselig, drama, virkelighetsnært og nydelig serie)


Alle seriene kan jeg anbefale å ta en kikk på! De er særegne, spesielle og har sine egen sjarm hver og en av dem .. Me like <3

2 kommentarer:

prinetti sa...

Og her har du en liste over hva som fortsetter og komme, og hva som ikke fortsetter :) http://forum.next-episode.net/viewtopic.php?id=4919
Og tro meg Vivvi, min liste er lengere enn din:P skal lage min egen liste en dag :P

Vivvi85 sa...

Nei så trist jeg ble nå :( Jeg trodde det ville kommer mer av Ghost whisperer og Heroes! *grine* Åååhhh.. nå ble jeg deppa!!!! ugly betty viste jeg var ferdig, siste sesongen av den gikk jo på norsk tv nå for ikke lenge siden men den fikk jeg ikke sett, så jeg venter på dvd utgaven!