mandag 24. mai 2010

Pinsehelgen

Denne helgen er blitt tilbrunget i fred og ro. Det gjør vi egentlig alltid når jeg tenker etter men denne helgen hadde vi ikke noe valg. Jeg har vært forkjølet hele uken, og det sitter noe igjen enda. Og min kjære samboer ble hard angrepet natt til søndag. Så nå snufser han, nesa renner, dedd i neda og nyser. Litt feber har han også. Vi skulle egentlig på kino og se Prince of Percia i går men det får heller drøye til en annen gang. Håper jeg rekker det før jeg reiser til Hellas (bare 15 dgr igjen nå!)!!! Ellers så har vi passet den nydelige og kosete pusen til huseierne våre og sett på tv.

Og jeg har snakket mye i telefonen med søsteren min - savner deg søta <3


Uken som kommer byr på 2 nattevakter, 1 kveldsvakt og bryllup i Hamar i helgen! Gjett om jeg gleder meg. Det er to av mine klassekamerater fra sykepleien som skal gifte seg. Gina og Stein Gunnar! Gleder meg så utrolig mye til å få delta i den store begivenheten! Men først nattevakt i kveld!

Ingen kommentarer: