onsdag 26. mai 2010

Shoppings

Fant ut at jeg måtte ha litt lett tøy og noe nytt å stæsje meg opp i når jeg reiser til Hellas om knappe 2 uker! Så hva er da ikke bedre enn en liten shopprunde i Tønsberg sentrum. Prøvde litt av hvert og mye så ikke bra ut på men noe falt virkelig i smak! Yay for meg :) Shoppet også pakke til min gode venninne Gina som gifter seg til lørdag - HURRA! Den pakken skal gies under jentekvelden før den store dagen :)
Her kommer en liten bildeserie (men ikke det til Gina) :

Grå capri bukse i bomull, kjøpt på Lindex for 179 kr.

Jada .. Jeg har kjøpt meg Masterpiece maskara fra Max Factor! Må jo prøve å sminke meg litt til bryllupet, og da må man jo ha sånne vaskeservietter! Kjøpt på H&M.

Rosa, litt gjennomsiktig tunika kjøpt på Kappahl for 249 kr. Kan brukes til å ha over badetøy eller som vanlig tunika. Jeg kommer nok til å kombinere tenker jeg.

Hello kitty sokker fra H&M er ett must uansett, også var det noen andre søte sokker der og!

En mørkeblå capri bukse med mønster på rompa, fra H&M til 50 kr på tilbud!

En turkis kjole fra Lindex til 349 kr. Den var så digg å ha på!

Nå kan dere tro jeg skal bli riktig fin Hellas berte! *ler*
Med maskara i veska og hatten på snei!

3 kommentarer:

Tone sa...

Du blir nok smashing!
Skulle vært på shopping og fått i noe sommertøy jeg også, selv om jeg "bare" skal være hjemme i fedrelandet. Godt med noe nytt og lett uansett! :)

Linn Therese sa...

Nå blir du lekker søstra mi :D

Vivvi85 sa...

Tone: Ja det er håpet! Hehe.. Du får ta det som det kommer. Men folk er ivrige der ute! Ganske utplukket allerede i tønsberg faktisk .. Lykke til med sommertøy kjøp! Er moro å shoppe når man finner noen skatter :)

Søs: Nååååh.... Vi blir lekre sammen vettu <3