lørdag 24. april 2010

På besøk hos Betty og Bimbim


Fredag sen formiddag og ettermiddag tilbragte jeg sammen med 2 herlige mennesker - Betty og hennes vakre sønn med kosenavnet bimbim. Tenk at lille gutten straks er 7 mnder! Nå er det vel ikke lenge før "tante" Vivvi må lekeløpe etter ham :) Er ikke så ofte man tenker over at tiden går kanskje, men det ser man virkelig om man har nære venner med småtasser som oppdager og lærer noe nytt hver eneste dag.

Det var så lenge siden jeg hadde sett begge to. Var kjempegodt å være sammen med dere igjen vakringene. Bimbim er blitt en rund og god baby, akkurat sånn som de skal være :) Glad i mat og kos! Vi ruslet en tur på butikken mens jeg var der og vi fikk prøvesmake pizza originale med skinke og solmodne tomater - den var VELDIG god og noe jeg tror jeg kommer til å kjøpe. Vi shoppet inn ingredienser til å lage eggesalat og en is hver. Jeg noe med bringebær frukt, Icekiss tror jeg den heter og betty en med lakris trekk rundt vanilje! Smakte ganske ålreit bortsett fra at betty var skuffet over at det ikke var lakris inni isen. Mens vi koste oss ute på trilltur hjem igjen så sovnet lillemann i vognen.

Vel hjemme igjen lærte Betty meg å lage hjemmelaget eggesalat uten all den forbanna møkka løken og purren (misforstå meg riktig, jeg liker det oppi også men eggesalat skal ha mest egg spør du meg!). Har vel alltid trodd det skulle litt til for å lage en slik salat men oi så enkelt det var, og du så GOD bettys er! Jeg er storfornøyd som fikk med meg masse hjem =) Og det smakte enda bedre på brødskiva! Betty hadde preparert ett helt fat med oppskjært melon til oss, og jeg hadde med meg jordbær. Det smakte kjempegodt, ett lite hint av sommeren. Bimbim liker hvertfall melon, tok store biter og sugde ut saften. Kos å se på!
Bimbim viste meg det nye rommet sitt som mamma hadde malt og gjort i stand til ham. Kjempefint rom! Og den planet uroen som betty har laget selv til bimbim var tøff. En sånn kunne jeg faktisk ha betalt penger for i butikken - så det så! Så bra var den =)

Når lillemann la seg så var det på tide for tante å dra hjem. Betty fikk låne Greys Anatomy sesongene mine og Ghost Whisperer, så nå kan hu kose seg mens gullet sover! Og jeg fikk låne Heroes :) *glede seg*

Her er Bimbim ca 3mnder.

Ingen kommentarer: