lørdag 17. april 2010

Julebrus i april!

Stakk en tur på butikken for å kjøpe inn litt jordbær da min gode venninne Jeanette har fristet meg med dette i flere dager.. Dessuten trengte jeg litt annet stæsj også.. I butikken lette jeg etter First Price brusen med champagnesmak men fant den ikke. Men til min overraskelse sto det 3 Aas julebrus og glitret så fint foran meg. De bokstavelig talt ropte: VIVVI, KJØP OSS! Så da måtte jeg bare bukke under og kjøpte 2 flasker :) Gleder meg til å nyte den smasksopplevelsen litt senere i kveld før jobb! Det ble også 2 kurver med jordbær til 25 kr stykket av Bendit merket. De er SUPERGODE!! og absolutt verdt å kjøpe allerede nå i april. Til middag i dag blir det farsekaker inni rundstykker.

Nå er det bare 1 time og 15 min til jeg må reise på nattevakt, så da får jeg gå og bruke den tiden til noe nyttig!

Ingen kommentarer: