lørdag 8. mai 2010

Frøken Effektiv!

Jeg har noen ganger litt problemer med å få sove igjen om jeg våkner om naten og da er utfordringen å finne noe å gjøre! I natt våknet jeg ca kl 03, hadde da sovet omtrent 5 timer. Siden lillesøster endelig er kommet ned på besøk og skal være her ett par uker må jeg gjøre klart gjesterommet så hun kan sove her! Det er bare det at inne på det rommet står det også alt mulig skrot, rot og søppel. Jeg vet det er best å ta litt om gangen for å slippe å ta sånne store sjauer som jeg måtte i natt men når døren kan være lukket ellers er det så godt å bare legge ting inn der. Men ikke nå lenger! Jeg sorterte ut MASSE papirskrot fra når jeg gikk på sykepleien, gamle info ark/kompendier/ubrukelige bøker og generell papirmølle ting som jeg ikke aner hvorfor jeg har samlet på! Det ble jo så mye bedre plass også når jeg fikk puttet nesten alle ebay tingene mine oppi eskene der det skal være også, men plastkassene buler ut så er vel på tide å gå til innkjøp av enda ei kasse ... *kremt* Men det tar vi en annen dag! Skiftet på sengen for min søster, ryddet gulvet, stablet ting og frigjorde plass der inne :) Så nå kan rotehuet av en søster jeg har flytte inn der ett par dager og lage sitt eget lille bombede "horehus"! Hihi :) I tillegg til å rydde på ekstra rommet, har jeg kastet papir/matavfall/restavfall og glass i sine containere utenfor huset! Jeg har også tørket støv, rydda stuabordet, tatt oppvask av kjeler, hengt opp vasketøy. lagt sammen vasketøy, ryddet i skoene mine og kastet mine nydelige hello kitty tøfler *snufs* det var bare å innse at de ikke var noe å samle på lengre og derfor måtte kastes i stedet for å ligge her og søple til! Hadde til og med fortsatt sånne små påskebrikker under kaffetrakteren og oppå mikroen ... og jula varer helt til påske og litt til!

Må få kommet meg en tur på elkjøp senere i dag også for å få levert kameraet mitt til rep eller reklamasjon eller noe. Objektivet/linsen har satt seg fast inni kameraet og vil ikke komme ut når jeg slår det på :( så jeg har ikke fått brukt det på veldig lenge! Nå haster det med å få det fikset eller å få tak i ett nytt ett pga konfirmasjon i morra (rekker nok ikke den uansett), 17mai, hamar bryllup og sydentur! Disse anledningene trenger ett kamera!!!! Da må man finne kvitteringen også da .. Hvor er den tro?

Frøken Effektiv signes out ;)

Ingen kommentarer: