søndag 7. mars 2010

Snuppebesøk!



I dag har jeg vært så heldig å ha besøk av 3 herlige snupper! Amanda på 2 år og 9 mnder, Emilie på 1 år og 7 mnder og mamman deres Jeanette :)
Vi har vært ute i den nydelig solen i dag og gått tur. Først på Shell for at jentene skulle få kinder maxi sjokolade og deretter gikk turen til Plantasjen for å kikke om de hadde fått inn noe påskepynt - men det var svært dårlig utvalg der gitt.
Vi gikk hjem igjen i solen og koste oss med boller og titting på ebay ting! *smile* Gulvet og sofaen min ble herlig tilsmulet av bolle, men det gjør ingen verdens ting for det er de vakreste snuppene i verden som gjorde det!
Etter at snuppene mine ble henta av pappan sin kom Lenemor og Marcus på 3 år på en snartur innom :) De var på hjem til Arendal. Så kooooos å se dere igjen!!

Amanda har blå spenne og Emilie rosa :)

*Go'jentene til tante*

2 kommentarer:

Linn Therese sa...

Så utrolig kult å ta det bildet her igjen nå som de er større! Jeanette må gjøre det hvert år på den rosa sofaen, så ser hun hvor mye de har forandret seg for hvert år :D Nydelige jentene <3

Vivvi85 sa...

Mhm :D Det er gøy å se! De er blitt så store =) Jeg filmet dem masse i dag. Gled deg til å se når du kommer nedover om 2 uker! Søtingene mine <3