onsdag 10. mars 2010

Forbanna myndigheter!! Arg..

I går dro jeg på impuls innom banken for å endre min konto, siden jeg ikke er student lengre.. er faktisk 2 år siden jeg var det og har bare ikke fått surret meg til å endre det. Damen i banken er veldig behjelpelig og jeg blir oppgradert til total kunde i DnbNor. MEN! Da jeg sier at min samboer/forlovede også vil trenge nytt kort, fordi han står på min konto som disponent (som egentlig nå er felleskontoen vår) og har eget bank kort til den konton - får jeg det ikke! For min samboer har av alle ting ikke pass! Nå i dagens norge er den eneste godkjente ID ditt pass. Jeg skjønner med bedre sikkerhet etter 9/11 osv - men hva faen da!? Min samboer har jo alledere ett bank kort på den kontoen? Og nå for å få nytt fordi jeg oppgraderte så må han ha ett pass?

Det er en grunn til at han ikke har pass. Fordi han ikke liker å reise utenlands og vil være hjemme. Så å skaffe han pass er penger rett ut av vinduet! Arg... Forbanna norske myndigheter som skal vanskelig gjøre små ting!! *IRRITERT* En ting var om han var helt ny kunde. Men mannen har jo allerede bank kort på vår felles konto, og har hatt det i 3-4 år! *river seg i håret*

1 kommentar:

Linn Therese sa...

Ehhhmmm.. Det var da veldig spesielt syns jeg. Merkelige greier. Jeg ville sjekket om det er slik for alle banker, er det ikke det hadde jeg byttet bank.