torsdag 11. mars 2010

*Pappan min*

Kjære pappan min <3
Jeg er så utrolig glad i deg pappa. Du betyr alt for meg på denne jord. Du er den beste pappan i hele verden, jeg kunne aldri fått en pappa som er som deg!
Du har alltid vært der for meg og linn therese.
Du har alltid stilt opp for oss.
Du har kjørt oss dit vi skulle.
Du har hentet oss der vi var.
Du kjøper ting vi ønsker oss bare for å være snill.
Du liker å overraske oss med flax lodd.
Du elsker å se oss smile.
Du elsker å høre oss le.
Du har tatt ting med ett smil, selv om du først var litt irritert.
Du sier først nei, men du endrer det fort til ja.
Du tar oss med på turer.
Du vil det beste for oss.
Du vet at du betyr alt for oss.
Og vi vet at vi betyr alt for deg.

Pappan min
Ikke dra fra oss riktig enda
Vent enda noen år
Vi har så mye mer å oppleve sammen
Vi har så mye mer å dele
Du skal følge meg opp kirkegulvet
Du skal følge Linn therese opp kirkegulvet
Du skal hilse på ditt første barnebarn om noen år
Du skal hilse på resten også, de kommer
Du skal være vitne til at lillesøster blir ferdig utdannet
Du skal se at storesøster blir jordmor
Du skal se at vi får oss hus
Du skal reise til Hellas med oss nå til sommeren
Du skal reise mer med oss siden
Du skal feire bursdag i enda mange år
Pappa jeg er ikke klar for at du reiser din vei riktig enda
Kjære pappa
Bare bli litt til er du grei ..
Vi elsker deg <3>



2 kommentarer:

Linn Therese sa...

*snufse* Kunne ikke hatt en bedre pappa <3

Unknown sa...

Oi vennen, dette var vakkert om et nydelig menneske. Klem.