mandag 15. februar 2010

I går var en dag å feire

I går var det <3 <3 valentines day <3 <3, morsdag og fastelaven!

Dagen ble feiret hos verdens beste mamma på ettermiddagen! Vanligvis så koser en seg jo masse, med kaker og godter og andre diverse godsaker på en slik dag, men siden jeg er med i ett studie på sykehuset og Rikshospitalet, vil det tilsi at jeg ikke får love å spise noe annet enn det som er bestemt i en spesiell diett plan. Knekkebrød i 8 uker! Jippi... (har du spm om hvorfor så fyr løs).

Men jeg snakket med sykehuset på fredag og spurte om jeg fikk lov å spise fastelavens boller på søndagen (altså i går) og det fikk jeg lov til. JIPPI! Så hos mamma i går spiste jeg 2 fastelavensboller med krem, rørt bringebær syltetøy og litt melis dryss over :) Og dt smakte godt, men det var ikke den eksplosjonen av lykke som jeg trodde det skulle være i min munn .. Men men =) Jeg klarte mg md 2 boller, og selskap av min kjære mamma og samboer! Så dagen var god nok den!

Ønsker alle på etterskudd, at de hadde en riktig flott dag i går! <3

Ingen kommentarer: