tirsdag 16. februar 2010

Jaja.. det var den middagen...


I går lagde jeg meg middag. Det kan dere nok se?

Jeg varmet en kylling filet på 200 grader i ovnen, i en ildfast form. Mmm... Jeg og min kjære satt i sofaen og plutselig hørte vi ett lite *Poff* - jeg gikk bort til ovnen da jeg trodde det ene stekebrettet som sto oppå platene hadde sklidd ned, men den gang ei... Det var den ildfaste formen som KNUSTE i maaaaaange biter inni ovnen! Hvordan i all verden er det mulig?

Greit nok at formen var gammel, men hallo? Jeg ble så utrolig paff .. Aldri vært borti noe sånt før. Så derfor måtte jeg dokumentere det og legge ut bilde :) Siden jeg måtte vente lenge på at ovnen skulle kjøle seg ned og bli kald før jeg kunne legge inn noe nytt så ble det bare litt salat til middag i går .. Jaja.. godt jeg er glad i kaninfor!

Ingen kommentarer: