fredag 12. februar 2010

Grey's Anatomy *elsk*


Grey's Anatomy
Min desidert favoritt serie nummer 1!!!!!!
Har akkurat fått skaffet meg alle tilgjengelige sesonger på dvd, som er mulig å få tak i. Da jeg ikke har hatt tid og mulighet til å få sett de siste sesongene når de gikk på skjermen.
For ca 20.minutter siden så jeg siste episode av sesong 5.
Hvor O'malley er maltraktert av en buss og holder på å dø, Izzie går i hjertestans, Derek og Meredith har nettopp giftet seg på sitt vis, Yang og Hunt er sammen, Sloan kjøper seg hus og Lexie tror han gjør det for å irritere henne, Torres og Arizona finner sammen igjen, og Bailey blir på generell kirurgi (gudskjelov)!
Jeg kan nesten ikke vente med å se neste sesong. Jeg er helt frelst!
Og anbefaler alle å se disse episodene, tror hver og en kunne lært litt av å se på
sykehus livet - selv om det ikke alltid er like virkelighetsnært, men som oftest.
Jeg håper Izzie og O'malley overlever. . jeg tror hun gjør det, men ikke han..

Ingen kommentarer: