tirsdag 9. februar 2010

Brumm og Tussi teppe


Jeg startet for ca 3-4 år siden å brodere på dette teppet med Tussi og Ole Brumm. Det skulle være en fødselsgave til en av mine beste venninner som ventet ei litta tulle. Jeg broderte ivrig og var riktig flink og det skulle bli ferdig før hun kom til verden. MEN ....
En dag var jeg på besøk hos min vennine som da var ca 8 mnder på vei, hennes bestemor hadde laget noe til den lille i magen. Og tror dere ikke av alle ting så var det det helt SAMME teppet!!! Hvordan i all verden er det mulig? Jeg ble så paff når hun viste meg det, sto der bare helt forfjamset. Også måtte jeg jo fortelle henne alt sammen da, for da gikk den planen i vasken :(
Hun begynte å le først og bare: hva var oddsen for at vi skulle lage det samme liksom? Siden teppet til og med kun kan bestilles via en spesiell håndarbeidsklubb. *smiler*
Men skjebnen ville vel noe annet? Kanskje det er meningen jeg skal ha det selv?
Så nå er det gått snart 3 år siden den lille snuppa ble født. Og har jeg kommet noe særlig lengre? Ikke så veldig. Jeg har latt det ligge siden. Men fant det frem igjen for noen dager siden og tenkte at nå må jeg jammen bli ferdig med det. Liker ikke å ha sånne halvferdige ting liggende rundt omkring. Som dere ser så har jeg ikke så veldig mye igjen egentlig, det er bare alt det kjedelige .. Hehe.. Det er ett ganske stort og flott teppe!
Så får vi se om jeg beholder det selv, eller gir det i fødselsgave til noen andre småtroll!




2 kommentarer:

Susanne sa...

Kanskje det er meningen at dere behøver det selv? Jeg vil når den dagen kommer være tante Susanne;)

Vivvi85 sa...

Ja kanskje vi trenger det selv snuppa! Det ville oppfylt mitt største ønske, får håpe det ikke blir så mye lengre å vente! Seff blir du tante :D Aldri falt meg inn at du ikke skulle være det!