mandag 8. februar 2010

Dvd sortering :)

Jeg og min kjære har en hel drøss med dvd'er .. Hva skal vi med så mange tenker sikkert du nå? Jo det er slik at det samler seg opp en del da, når man finner en film på tilbud her og en der, som man har sett etter en stund eller hadde lyst å se på kino men fikk aldri somla seg til det! Jeg liker system og organisering - så jeg har faktisk begynt å sortere filmene våre. Dette begynte jeg med for ett par år siden faktisk, men jeg holder jo ikke på hele tiden. Tar det sånn innimellom når vi har fått en del nye filmer. I dvdene hyllene står de nummerert bortover, da finner de lett sin plass igjen når man brukt filmen. MEN på dataen har jeg skrevet ned alle filmene alfabetisk i ett word dokument for å lettere se hvilke filmer vi har om noen vil låne noen!

Du drar deg sikkert i håret nå, og rister på hodet.. og hvorfor gidder jeg bruke tid på dette? Fordi det gjør min hverdag enklere =) Og jeg er en organiserings og rydde freak! Der, nå har jeg sagt det! *smiler* Det gjenstår fortsatt en del filmer å plassere, men nå står hvertfall alle i dvd-hyllene og ikke rundt omkring overalt ellers!

Ingen kommentarer: