mandag 8. februar 2010

Jeg skulle jo være en aktiv blogger.....

Herregud, ere mulig?!

Jeg hadde store ambisjoner om å være en flink blogger, men nå er det over 1 mnd siden jeg skrev noe.. Skulle start dette året med å dele mine opplevelser med andre, men det har det blitt heller dårlig med - det var slettes ikke noe nyttårsforsett, men noe jeg har fått forespørsel om fra mine venninner!

Nå har det seg sånn at jeg er blitt sykemeldt fra jobb ett par uker, pga utslitthetssyndrom - uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Så da skal jeg prøve å gjøre en innsats i tiden fremover! Får heller tenke sånn at alle innlegg behøver jo ikke å være lange?!

Da får vi se hvordan fremtidens innsats blir da!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du skriver dagbok når du kan. Vi er glade for oppdateringene vi får vi:) mosekose

Vivvi85 sa...

Hehe.. Joda vennen, men men.. det kommer seg vel! :D Er vel ikke vits å skrive bare for å skrive? sier dem ikke så?