lørdag 24. mars 2012

Makeover: Fremtidig tv-bord del 1

Vi har ett greslig stygt tv bord nå som er liten og svart. Jeg hater den! Og jeg har sikla på mammas ubehandla furuskjenk i en halv evighet uten at hu har villet gi den fra seg. MEN nå er den endelig min :) Weee!
Jeg er så lykkelig inni meg *FRYD*

Sånn her ser den da altså ut, men ikke mye lengre! Den står nå i vinterboden og har fått sitt aller første strøk med Antikk hvit oljemaling :) Det kommer til å bli så fint! Planen er å bruke den som tv-bord når den er ferdig :) Det kommer til å bli dritfint når den er ferdig, da står den i stil til resten av huset som jeg prøver å oppdatere!



Her skal jeg liksom bytte ut knottene med noen andre, men disse hengslene sitter noe inni granskauen hardt fast. Skruen er skrudd ut, men den sitter fast med en stift øverst og nederst. Jeg får ikke tatt den av! ARG! Har prøvd å kile ett sagblad under for å løsne den uten særlig hell ..

Noen som har noen andre tips?

Ingen kommentarer: