lørdag 24. mars 2012

En æra er over ... og en skal snart begynne

Da er jeg faktisk ferdig på avdeling 2C, ved sykehuset. Og det føles bra, riktig og veldig godt. Etter at gamle 7A ble slått sammen med gastromedisin har jeg ikke trivdes på jobb i det hele tatt. Alt ble bare helt feil. Ingen gehør noen steder, ledelsen ble ikke bedre og bemanning var verre enn noen gang. Istedet for å sitte og bitche om det på jobb og skape negativ stemning ved å bli værende, søkte jeg jobb på akuttmottaket november i fjor. Var på intervju rett før jul og fikk 75 % vikariat fra 1.april i år :) Og det er ca 10 dgr til jeg starter! Gleder meg vanvittig mye.

Det jeg kommer til å savne aller mest er kollegaene mine. Jeg er blitt veldig glad i dere alle sammen, og noen litt ekstra. Noen er blitt mine venner for livet, og jeg er så takknemlig for at jeg har møtt dere. Det er ikke fullt så vemodig å tenke på at jeg ikke får jobb med dere lengre, fordi flesteparten av dere skal også slutte .. og da ville vi ikke jobba sammen uansett. Til vårt kjære verneombud og gaveansvarlige B: Tusen takk for avskjedsgaven jeg fikk :) En rosa stelton termokopp passer midt i blinken!

I will miss u 2 <3

Ingen kommentarer: