mandag 11. april 2011

Sånn ble hagemøblene.

Etter noen dager med maling og tørking er ventetiden over. Møblene er ferdig og klare til bruk, stort sett - bare en liten klump her og der med litt maling i. Fargen var altså grønn før, men er nå antikk hvit (oljemaling)! Fikk faktisk Jysk katalogen i dag og det ene møbelsettet der i hvitt, er mistenkelig likt mitt. Det er ikke det samme men veeeeeldig likt. Bortsett fra at jeg fikk mitt gratis :)

Skrytebilder:

Benken


Stolene

Bordet

Puter og sånt ...


Putene som fulgte med er fargen GRØNN som du kan se på bildet. Passer absolutt ikke til de hvite møblene, men fytti katta så dyrt det er å kjøpe bare puter til utemøbler. Blir helt svett av å se de prisene. Så min geniale lille hjerne fikk en ide - EUREKA! - jeg kan kjøpe pledd og legge over putene inntil de kommer på halv pris. Skulle egentlig ha turkise pledd men jeg fant ikke den typen jeg ville ha så da ble det 5 hvite pledd fra Jysk som kosta 20 kr stykk. Ble igrunn ganske fornøyd med den løsningen og det er lett å vaske pleddene og holde det rent.

Nå ser jeg frem til flere soldager så jeg kan sitte ute på verandan og nyte våren/sommeren ute for første gang på 6 år! Herlig :) Som jeg gleder meg!

1 kommentar:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Det ble jo kjempeflott! Mye, mye bedre med antikkhvitt enn grønt. Helt klart. ;)