søndag 10. april 2011

Blomsterfinn det er meg!

Grønne fingre har jeg aldri hatt og kommer nok heller ikke til å få det. Men det stopper meg ikke i å prøve, for det er jo så koslig med grønt og farger. Også fant jeg 2 stk forferdelige potter i blå farge som sto i roteboden her fra før og siden huseier har sagt vi kan gjøre hva vi vil med det så gjør jeg nettopp det. Jeg ga den en makeover og slik ble resultatet:


Synes den ble mye finere i sølv og passer bedre inn i min stil.



Kjøpte stemors blomster på plantasjen, 10 stk for 25 kr!
Og de passet jo fint oppi de "nye" pottene mine. Da får jeg håpe jeg klarer å holde dem i live også.

Hva syns du om forvandlingen?


3 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Pottene ble veldig mye finere i sølv synes jeg. =) Kjempefint! Og koselig at det går ann å pynte opp ute med vårblomster synes jeg.

Morsomt, vi var faktisk på besøk hos Finn (Blomsterfinn) og Knut i dag, og jeg synes ikke dere ligner så veldig på hverandre i grunn. Hehe!

Vivvi85 sa...

Ja synes de kledde sølv farge mye bedre! Syns du virkelig ikke vi ligner Ragnhild?? ^^ kjenner du dem personlig?? :)

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Hehe! Ikke så veldig like akkurat nei. =P Mannen min er anleggsgarter og har anlagt hagen i det nye huset deres. =)