mandag 14. mars 2011

Siste ukers hendelser.

Det har vært fullt kjør her i nesten 2 uker. Og derfor lite blogging.
Sønnen te samboer var her helga for snart 2 uker siden og vi kosa oss som bare det! Var på kino og så Rango og på Peppes pizza etterpå. Sønnen var derimot litt kvalm og følte seg ikke helt bra, så ble ikke mye pizza på ham. Dagen etter bakte jeg og sønnen fastelavensboller også spiste vi middag hos min mamma, - farsekaker med tilbehør! Yummi <3 Deretter tok sønnen toget hjem.

Jeg jobbet 3 netter forrige uke og de to siste nettene er noe av det verste jeg har vært med på. Alt var kaos, gørr dårlige pasienter, hjertestans og mye annet = en utslitt meg! Helga som var hadde vi en liten family gatherin igjen. Søs sov over fra lørdag te søndag, og lørdagskvelden kom onkel og tante med begge barna på en Ps3 Move kveld :) Vi spilte 5 timer sammenhengende. Latteren lå løst i luften og vi hadde det knall! Hvertfall jeg!

Søndag var det dåp for søtnosen til tante ... Isabella <3 Jeg var så heldig å bli spurt om å være fadder og det takket jeg seff ja til! Er også fadder for ene storesøsteren hennes. Barna oppførte seg eksemplarisk i kirken og deretter var det koldtbord + kaker hos farmoren til barna. Gaver ble åpnet, barna lekte, mat og kaker ble spist og dåpsbarnet sov gjennom hele greia (nesten) ...

Denne uka har jeg fri på hverdagene og til helga er det tid for jobbehelg igjen. Jeg kan ikke si det nok ganger, men 4 uker går altfor fort ..

2 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Jobber du bare hver 4. helg? Jøss, det er jo litt uvanlig på SiV? :)
Kjipt med de to tøffe vaktene, håper det blir lenge til neste sånn vakt.

Vivvi85 sa...

Jepp kun hver fjerde helg fordi jeg har ren nattstilling :)