onsdag 24. november 2010

Mitt aller første julebord

I år deltok jeg på julebord for 7AG, Akuttposten og Geriatri (egentlig heter vi Akutt - Geriatri, men jeg synes det er så feil det navnet, for vi er ikke en post for kun akutt dårlig geriatriske pasienter! Vi har en geriatrisk del med geriatri pasienter m/akutt forvirring/delir osv og vi har akuttpost delen hvor alt fra hjerteinfarkt til erysipelas kommer inn).

ANYWAY

Dette var mitt aller første julebord noensinne, og jeg hadde det riktig hyggelig! Arrangementet ble holdt på Riggerloftet rett over Kaldnes brua. Veldig koslig sted, vare bare en smule gulvkaldt der! Alle mine kollegaer var pent pyntet til fest og moro, og vi ble møtt av herlige Carola med velkomstdrink og klem *mose*. Så var det litt snakkis og latter før maten - Juletapas! Nydelig mat :) Aller best var jordbær dyppet i sjokolade ... synd det ikke var flere ;) Det var sang og taler: SKÅL FOR KUA JENTER - og seff quiz & miming! Artig artig ..

Utover kvelden minglet vi overalt, og noen dro på byen. Jeg dro hjem 00:30 fordi jeg skulle te Sverige samme morra! Jeg ble ikke vindskeiv eller påseilet. Jeg drakk kun velkomstdrink :)

Noen bilder ifra kvelden:

Line og Carola


Skål jenter !


May-Britt og Su (mine nattevaktskompiser)


3 av godjentene mine fra før vi ble slått sammen med geriatri.
Fra venstre: Liv, Ane og Helene.
Fra venstre: Ingvild, Helene, Iselin og meg.
The Fantastic Four!

Sweet sweet Caroline in the city <3
Elsk på deg darling!


Alt i alt, en fortrefferlig kveld.
Takk jenter!

Ingen kommentarer: