mandag 25. oktober 2010

Makeover soverom - DEL 1

Nå har det i grunn blitt mange blogginnlegg om makeovers, men er vel sånn det blir når man
pusser opp og styler ting hjemme!


Dette er en av soveromsveggene på soverommet. Fargen er ikke min stil og de blomstene er forderdelige
og de skal vekk! Lampene skal også det forresten.


Sånn ser de 2 andre vegene ut (kremhvit, antikk hvit.. jaa..)

POFF!
Så var de grusomme blomstene borte, samt lamper!
De satt utrolig godt påklistra så klarte å rive i tapeten seff, der du ser det hvite merket.


Så legger man på ett strøk med brunt :)
Brukte av den samme som til spisestua. Hadde så mye maling og den passet perfekt til soverommet også!

Tror dette blir veldig bra! Gleder meg til å se sluttresultatet selv :)

3 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Sikkert veldig deilig å bli kvitt de blomstene. Hehe!
Hva heter fargen du har malt med? =)

Jeg tok meg friheten å legge til bloggen din i blogglista mi jeg. Håper det er greit? =)

Vivvi85 sa...

Ja det var jammen det! De irriterte meg veldig :) Hehe... Hmm, hva fargen heter vet jeg ikke. Jeg valgte den ut på ett sånt fargekart, og den heter bare noen tall når jeg ser på spannet. Det er ihvertfall brun! Men skulle likt å vite fargen ja .. du sier noe der!

Jaja seff er det greit :) kan jg legge til dg og?

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Hehe, ikke alltid like greit å følge med på alle navn og nummer og sånn. Synes jeg også. =P Har nettopp malt brannmuren selv her hjemme, så jeg husker iallefall fargenavnet på den og resten av stua. Resten er det så som så med. Hehe!

Så klart er det i orden! =)