lørdag 23. oktober 2010

Her bor Vi - DEL 2

Her kommer andre og siste del om hvordan det nye huset er!

Forsiden på huset, med svær hage

Garage og bilen


Grusområde, som skal bli plassen for grillen til sommeren!

"Vinterhagen" hvor glenn har sin lille verkstedbod og annet hageutstyr står.


Vedbod

Da beveger vi oss INN - til første dør fra høyre som dere ikke fikk se i går.


Gjesterommet


Mer av gjesterommet
(bildet har min venninne Linda malt for 3år siden)


Sånn ser det ut fra åpninen ved badet og inn stuen/spisestuen
Spisestuen er til høyre, den er det allerdde lagt ut bilder av så den tar jeg ikke med denne gangen

Døren inn til vaskerommet


JA JEG ER HELDIG!
Som har eget vaske og tørkerom :)
Jeg nyter hvert eneste sekund. Det er alldeles fantastisk!

God plass på vaskerommet. Døren her går ut bak huset og da kommer man ut til vedboden som det er bilde av litt lengre oppe.

Trappen fører opp i 2.etasje
Legg merke til trinnene på trappa. Ekkelt å gå i, tro meg.

Døren inn til rommene i 2.etage.
Det kommer ikke bilder herfra FORDI det er ett loftsrom til oppbevaring av ting, og rom som kan brukes som soverom/kontor - men der står det masse pappesker jeg skal gå gjennom når jeg en gang har tid.
Jeg har fått satt opp en pult og symaskinen min dit, så det er det  rommet skal brukes til sånn etterhvert.
Bilder kommer kanskje om noen mnder!

VIDERE I STUEN.

Min kjæres datapult.


Min datapult. Vi sitter rett ovenfor hverandre ved vinduer som dere ser.

Hyllene ved pcene. Jeg elsker alevene mine som står utstilt på toppen!

Vedovnen.


Stua med tv. Inn til høyre i åpningen dere kan se er kjøkkenet.


Puslespillet som henger på veggen, som jeg har puslet.
Fikk det til jul av mamma.


Dette er ved siden av sofaen.

Englebilder jeg fikk av mamma til bursdagen min.



Sånn har altså vi det hjemme hos oss!
Takk for at du tok deg tiden til å titte :)


4 kommentarer:

Susanne sa...

Så kjempkos et hjem dere har fått:)

Vivvi85 sa...

Takk vennen <3

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så koselig dere har fått det da! =D
Spennende å få ta en titt inn hos dere. =)

Vivvi85 sa...

Takk!