søndag 26. september 2010

Søndag

I dag hadde jeg store planer om å stå opp kl 12 for å prøve å snu døgnet mitt riktig vei siden jeg skal på dagvakt i morgen og på tirsdag (grøss og gru!). Hadde på klokke og alt. Den ringte, jeg skrudde den av og våknet igjen kl 13:30 .. CRAP! Jaja.. Jeg får jo ikke gjort stort med det nå uansett. Er veldig lei knekkebrød om dagen så har byttet de litt ut med kavring, de inneholder nesten akkurat det samme så da tillot jeg meg selv det :) Og det fungerer veldig fint! Forandring fryder i en ellers kjedelig mat hverdag =) Etter det så stakk jeg over til mamma, hvor søs og pappa også var. Fikk spise litt kålstuing der som jeg ikke har smakt på mange mnder ... Mmmm <3 det smakte aldeles nydelig! Det ble mye tull og tøys, og titting på finn etter leiligheter. Nå er situasjonen sånn at både mamma og pappa, søs, glenn og jeg skal flytte alle sammen innen en tidsperiode på 2 mnder! Så vi leter litt alle sammen :) Vi fant 2 potensielle til mamma og pappa og dro på visning på den ene. For en flott leilighet! Den var utsøkt! Nyopppuset, stor plass og alt det de trenger :) Vi holder en knapp på den, men mulig den alt er bortlovet til noen andre allerede. Tiden vil vise!

Søs har fått seg ny touch mobil, samsung wave - og den har noen utrolig artige spill! Irriterende at min tlf bare har 1 spill og det suger skikkelig .. hmfr... for dere som lurer så har jeg sony ericsson xperia (den store)! Så var det tid for å komme seg hjem, da er det godt det bare tar meg 30 sek å gå! Hehe .. Her er det middagslaging på gang for øyeblikket. Kokte poteter, grønnsaker, stekte pølser te glenn og fiskekaker til meg! Gleder meg til mat <3 Mmmm... er sulten nå kjenner jeg!

Ellers så skulle jeg hatt gjort rent her hjemme for helst 1 mnd siden, men siden vi skal flytte så har jeg bare gitt blaffen i alt. Vi skal ikke vaske ut her uansett når vi flytter, det skal vi leie folk til å gjøre. Den late siden av meg fryder seg over å slippe å vaske etc. men mitt indre jeg som er veldig ordensmenneske er superfrustrert og har angst til langt oppover ørene for hvordan det er her nå. Så til den eller de som har tenkt seg på besøk - gi meg en dags varsel, eller så for dere skylde dere selv for her vokter ikke hunden men hybelmonstre! Og det ekke bare en liten dott i ett hjørne .. De er så å si overalt ..

Nå er det middag og så er det wow spilling utover kvelden tenkte jeg, og kanskje jeg leser ut ei bok! Take Care people og ha en fin ny uke i morra :) Og forresten, det er 2 uker til bursdagen min i dag!

Ingen kommentarer: