mandag 13. september 2010

Helgens begivenheter

På fredag den 10.09.10 hadde min kjære og jeg vært forlovet i 5 år <3
Dagen ble bare brukt til å slappe av og spise god mat hjemme. Vi gjorde ikke så stort nummer ut av det.
På kvelden derimot ringte min søster ganske fortvilet og gråt pga hennes store edderkopp fobi og det var 2 store hjemme hos henne. Som den helten og reddende engel jeg er, så kjørte vi og hentet henne på eik og jeg jaktet på edderkopper men fant desverre ingen. Søstern ble med hjem!

Vi var også på husvisning (til leie) på torsdagen, vi ville såååå gjerne ha det huset men vi ble desverre ikke valgt :( vi kom på andre plass, men det hjelper jo ikke stort!

På lørdag dro mamma, søs og jeg på bytur for å kose oss! Vi vindusshoppet og tvang mamma til å prøve en masse tøy, men det ble bare kjøpt en skjorte av de 15 plaggene vi fant frem :) Hehe.. Jeg fant en hel masse herlige bilder og quotes på en kremmerhuset, ting og sånt som jeg ønsker meg til bursdag og jul! Wee.. Når vi en gang flytter ett annet sted så skal jeg endelig få begynne å dekorere som jeg vil ha det!

Jeg har også fått kjøpt 3 julegaver!! Så nå er pakken til Betty, Susanne og Cecilie i boks. Når jeg først finner noe som passer den personen så kan jeg ikke vente helt til november med å kjøpe det, for da finnes det jo ikke lengre! Jeg har også funnet flere små skatter til pakkekalenderen til søs, så nå er også
nummer 2 - 5 - 10 - 12 - 13 - 14 - 19 - 22 og 24 pakket inn! *fryd*

På lørdag så vi filmen Coraline av Tim Burton. En litt spesiell film, ikke helt som jeg hadde sett for meg men bra laget! Søndagen gikk med til bursdagsfeiringen av bestefars 81 års dag. Der fikk vi servert rulladekake, boller, skolebrød, karamellpudding, bløtekake, twist og baguetter med pålegg. Etter ett par timers latter og moro var det på tide å dra hjem, men vi dro innom jobben te mamma og gikk på epleslang :) Hehe..
Siden på kvelden tok søs og jeg ansiktsmasker:

Jeg brukte den med frukt og søs den med sjokolade. Den skulle rense porene og gi oss kjendis hud!
Min luktet utrolig god blanding av frukt, og søs sin luktet sjokolade tress is. Den var iskald å ta på huden og skulle sitte på i 15 minutter eller til den tørket. En pakke skal liksom være til 1 person men, 2 personer kan helt fint dele på 1 pakke. Vi hadde begge en del igjen i pakka vår når vi hadde smurt det utover aniktet.



Mmmm.. beautiful!


Vi er rett og slett til å spise opp!
Vask av kremen med varmt vann i klut eller med henda. Det funket fint. Huden ble etterpå veldig babymyk og silky å ta på. Det er den faktisk i dag også :)
Etter skjønnhetspleien så vi på filmen Benjamin Button. En veldig koslig og fin film.

Nå har søstern min reist hjem til seg selv og jeg savner henne skrekkelig mye <3
Kjempeglad i deg søs!!

Ingen kommentarer: