onsdag 8. september 2010

Facebook ... CRAP!

Ååååååå!!! For å si det mildt. I dag har min facebook konto vært stengt i 1 uke. Hvorfor aner jeg ikke! I forrige uke fikk jeg beskjed når jeg prøvde å logge på at min brukerkonto var deaktivert. Men det har ikke jeg gjort selv! Så hvem gjorde det? Jeg har sendt 3-4 mail til face uten respons. Bare fått bekreftelse mailer om at min henvisning er mottat. Jeg antar jeg er blitt hacka, men hvem som gidder hacke min konto aner jeg ikke. Den er lite interessant! Så alle dere som følger med på bloggen min og er venn med meg på face, fortvil ikke - hehe, jeg har ikke fjernet dere som venner. Det er bare helvetes facebook som ikke åpner konton min!! ARG ... Det begynner å bli en smule irriterende og frustrerende for å si det sånn!

Over til noe annet.

I morgen skal jeg ha kjøretime igjen. Det blir skummelt og rart fordi det er så lenge siden sist. Både jeg og kjørelærer har vært forhindret. Ikke har jeg fått øvd mye heller da min samboer ikke er noe god lærer og jeg blir stressa av å kjøre med ham så da lar jeg heller være. Så får det heller bli ett par ekstra kjøretimer. Etter å ha kjørt noen timer i morra skal jeg slappe av hjemme før vi skal på visning på et hus på slagentangen etter kl 18. Vi skal IKKE kjøpe, men leie! Gleder meg veldig til å se hvordan det ser ut inni :) Da annonsen kune har bilder utenpå huset. Egen stor hage, 3 soverom, garage, kjøkken og stue separat, peis! Høres ut som drømmestedet dette her =) Kryss fingre og tær for oss!

Jeg er i tillegg superforkjøla om dagen og snuffer og snørrer verre! Så har du tenkt deg en tur, så tenk deg om 2 ganger først. Jeg vil ikke ha skylda for at du eller du ble smitta! Hehe ..

Ingen kommentarer: