fredag 25. juni 2010

Frisørbesøk!

I dag fulgte jeg en god impuls som jeg har kjent på lenge. Har hatt lyst på pannlugg en del mnder men har liksom ikke helt turt å Go for it! Men i dag ringte jeg Nikita, min faste frisør og fikk time :) Hadde en utrolig dyktig frisør ved navn Yvonne - ANBEFALES! Farget håret mørkt brunt og kuret det. Og så falt den lange pannluggen!! Hadde en liten klump i halsen der jeg så den ligge på gulvet, uønsket .. Men det gikk fort vekk når jeg så resultatet. Jeg er strålende fornøyd med hvordan sveisen ble. Resten av håret ble oppklipt en del rundt fjeset og en hel drøss ellers. Tuppene er tatt vekk og håret mitt ser fresht, glansfullt og nytt ut! :)
Endelig har jeg en ordentlig frisyre på hodet!


I do feel like a queen!




Shampoo, balsam, hårkur, skum og hårspray - frisørmerker- ble også kjøpt inn for å ta vare på mitt nye jeg! Det ble ingen billig fornøyelse men litt må jeg unne meg når jeg jobber så hardt ellers i året :)
Hva synes du om min nye look?

2 kommentarer:

prinetti sa...

Jeg var spent på resultatet, da pannelugg ikke er det jeg klarer å se for meg på personer. Og fordi pannelugg fort gjør noe med ansiktet på folk :)

Men jeg synes du ble kjempefin :) Og tviler ikke på at det ble en dyr fornøyelse nei, men kanksje vel verdt det?

Henny-Lill sa...

Så veldig fin ut. Det kledde du Vivvi.