mandag 28. juni 2010

Besøk hos Betty og Bimbim!

 

I dag har jeg vært på besøk hos Betty og Bimbim. Alt for lenge siden jeg så dere sist! Goingene mine <3 Lille vakre gutten til "tante" er blitt så stor og god!! Han er til å spise opp rett og slett. Tenk at han er 9 mnder alt! Ikke lenge til han er 1 år. Tiden flyr sier jeg bare igjen. Det ser man på de små! Nå følte jeg meg fryktelig gammle plutselig som sa det. Hehe...

 


Badevann smaker deilig!

 Også så en blid og fornøyd pjokk! Med t-skjorte fra tante :) Så deilig han er!

Vi har kosa oss med nektariner, superdigge druer,iste, pin-up is og superchips pottis! En herlig mix som trives i min mage. Lille gullklumpen har fått sommerklippen og pludrer som bare det. Sitter selv gjør han også og kommer seg frem med å rulle rundt. Krabbing er for pyser!

Ingen kommentarer: