søndag 4. april 2010

Søndag ettermiddag ..

Det er sommer, det er sol og det er søndag!! Vel det passet vel kanskje ikke helt.. :P

Om 1 1/2 time skal jeg på nattevakt nr 4! Håper den vakten foregår stille og rolig, kjenner jeg begynner å bli litt gele i kroppen. Det tar på å gå en del vakter om natten på rad. Natten som var, var veldig hektisk. Det var 4 pasienter da vi kom, og vi endte opp med 13 stykk - det vil si det kom inn 9 pasienter den natten. Hadde vi hatt flere senger så hadde vi fyllt opp de også, tro meg! Vi hadde stort sett greie, rolige og trøtte pasienter så natten forløp uten problemer - men en måtte opprettholde en turbofart gjennom hele vakta for det!

Skulle steke litt landbrød før jeg dro på jobb i kveld men det var jammen meg kommet mugg på det. ÆSJ! Det skulle være holdbart til i dag for å stekes. Sånn halvstekt brød fra kiwi. GRUFF! Jeg som ville ha det da :( men men.. fant noen baggiser i fryseren i stedet! Har mest lyst til å krype under dyna igjen også kjenner jeg. Er trøtt og vil være hjemme. Men jeg tenker på alle de deilige pengene jeg får i mai, så da tupper jeg meg selv i rompa og kommer meg avgårde!

Skulle stå opp så jeg rakk butikken i går for å kjøpe påske egg til meg og min kjære men når klokka ringte, skrudde jeg den av og satt den på 2 timer senere. Hehe.. orka vist ikke det nei! Så vi får ordne oss noe forsinket egg til tirsdag :) Ha en fortsatt fin søndag ettermiddag folkens!

Ingen kommentarer: